WinFAS v době nouzového stavu
Vážení klienti,
dovolujeme si Vás informovat, že s ohledem na vyhlášení nouzového stavu, jsme nuceni přijmout některá omezující opatření:
Vážení klienti,
dovolujeme si Vás informovat, že s ohledem na vyhlášení nouzového stavu, jsme nuceni přijmout některá omezující opatření:
Submodul Evidence vozidel doznal podstatných změn, které výrazným způsobem modul zpřehlednily. Díky tomu bude jeho užívání efektivnější a pohodlnější.
Nově Vám modul umožní na jednom místě vést kompletní evidenci vozidel včetně uživatelsky definovaných vlastností pro Vaše vlastní individuální potřeby. Propojením s dalšími moduly získáte podklady stažené z GPS pro výkaz práce, přehledy o spotřebě PHM, nebo snadné vytvoření silniční daně.
Více o submodulu najdete zde.
Jeden z našich klientů požadoval zrychlit a především zprůhlednit komunikaci mezi systémy EUROPOS (obchodní systém čerpací stanice PHM) a ekonomickým systémem WinFAS. Stávající praxe ručního přepisování dokladů byla nadále neúnosná, nepřehledná a s vysokou mírou chybovosti.
Vážení klienti,
nezúčastnili jste se jarních školení WinFASu? Připravili jste se tím o mnoho informací zaměřených na nové funkcionality a postupy programu, které Vám umožní využívat systém efektivněji. Proto jsme se rozhodli vypsat podzimní termíny jednotlivých školení, kde jsou pro Vás připraveny novinky a trendy, které Vám pomohou lépe využít škálu možností systému WinFAS.
kompletní seznam školení - najdete zde
Vážení klienti,
díky uvolňování jednotlivých opatření v nouzovém stavu jsme se rozhodli obnovit naše školení za předpokladu oboustranného dodržení nezbytných opatření, která jsou v této nelehké době nutná:
Přihlášky na původní termíny školení byly zrušeny, je nutné provést registraci na nově vypsaná školení znovu. Je to z důvodu, že některá školení se neopakují, nebo jsme je nevypsali vůbec. Kompletní seznam školení najdete zde.
Děkujeme všem, kteří mají i za současných ztížených podmínek potřebu se zdokonalit. My se Vám na oplátku budeme snažit přes všechna omezující opatření zajistit dostatečný komfort a plnohodnotný obsah školení.
za tým WinFAS
Ing. Josef Niesner
jednatel společnosti
Vážení klienti,
z důvodů vývoje situace ohledně pandemie COVID-19 jsme zavedli následující opatření:
Veletrhy Techagro, Silva Regina a Biomasa se přesouvají do roku 2021.
Vedení Veletrhů Brno a.s. nám oznámilo, že se dohodlo s partnerskými oborovými svazy na přeložení veletrhů do termínu 11. - 15. dubna 2021 při zachování dvouleté periodicity v lichých letech.
Vyjádření generálního ředitele Veletrhů Brno a.s. Jiřího Kuliše: „K záležitosti přistupujeme profesionálně a manažersky. Nechceme zklamat důvěru našich zákazníků – vystavovatelů a návštěvníků, v této nejasné situaci. Byť z dnešního pohledu je veletrh proveditelný a nikdo takovou akci nezakazuje, může tomu být za několik dnů jinak. Proto musíme eliminovat veškeré vznikající náklady a rizika nyní, kdy začíná praktická příprava veletrhu. Přeložení veletrhu do lichých roků má svůj význam i vzhledem k novým termínům jiných evropských veletrhů.“