O firmě

Novinky

Seminář Vnitropodnikové účetnictví

23. 04. 2025

Jako partneři projektu vás zveme na seminář Vnitropodnikové účetnictví pořádaný společností CREDIS s.r.o.

Seminář povede Ing. Jiří Dušek, lektor s celoživotními zkušenostmi v oboru, který vás podrobně seznámí se základními metodami manažerského účetnictví a zásadami pro vedení vnitropodnikového účetnictví zemědělských podniků. Probere témata jako jsou aktivace vnitropodnikových nákladů, nedokončená výroba, rozpouštění režií, kalkulace a další. Seznámí vás se základními principy nastavení organizační struktury podniku a podnikových číselníků podle obecně platných pravidel, které využívají informační systémy ve vašich podnicích.

Termín:
  • 20. května 2025

Číst více...

Mezinárodní nákladní list CMR

15. 04. 2025

Ve WinFASu lze CMR vytvořit buď načtením dat z existujících dodacích listů nebo ruční editací povinných údajů. Vytvořený dokument CMR je v systému uložen a je možné se k němu opakovaně vracet, upravovat jeho data, dodatečně jej tisknout a to ve třech jazykových mutacích (čeština, angličtina  a němčina).

Více informací k nastavení CMR zjistíte na našem webu technické podpory - návod +3578

Automatizace procesu zpracování objednávky - případová studie

27. 03. 2025

Profil zákazníka:

Firma POEX Velké Meziříčí, a.s. byla založena v roce 1993. Pod značkou POEX – potraviny extrudované. Od svého vzniku se zabývá především výrobou extrudovaných snacksů a cereálních výrobků, balením suchých plodů a dražováním. Obchodní aktivity jsou zaměřeny především na velké obchodní řetězce, na maloobchodní prodej a v neposlední řadě na výrobní spolupráci s významnými výrobci potravin v České republice.

Výchozí situace:

Společnost POEX pro zpracování účetnictví a obchodních procesů využívá systém WinFAS. Údaje z objednávek do webových aplikací jednotlivých dopravců před automatizací plnili uživatelé ručně. Zálohové faktury vznikaly na webové části e-shopu s jiným číslem než ve WinFAS a bez vazby na objednávku. Po zaplacení zálohy došlo k vychystání objednávky až na základě pokynu uživatele, který ve WinFAS ručně dohledával úhradu pouze na základě shodné částky.

Cíl:

Automatizace procesu zpracování objednávky z e-shopu, od vystavení dokladů a kontrolu jejich úhrad, přes automatické zadání výroby a následné vytvoření podkladů pro přepravce.

Číst více...

Cloudové služby

12. 03. 2025

Nabízíme cloudové služby pro provoz WinFAS. Díky tomu můžete mít svůj systém k dispozici kdykoliv a odkudkoliv, ale také bez starostí a investicí do nových počítačů. Pokud máte zájem o nabídku služeb a cenovou kalkulaci, kontaktujte nás.

Co nabízíme

  • Řešení na klíč pro provoz WinFASu.
  • Bez nutnosti investic do počítačů a serverů.
  • Vždy nejnovější verze programu bez starostí o aktualizací.
  • Automatické archivace dat.
  • Výkonný server s rychlými disky.
  • Nastavení přístupových práv do WinFASu.
  • Zabezpečené připojení pomocí VPN.
  • Možnost pracovat odkudkoliv.
  • Open Office na serveru zdarma.

Co je vyžadováno

  • Stabilní připojení k internetu (funguje i přes mobilní data).
  • Instalace VPN klienta OpenVPN na vašich počítačích

 

Školení WinFAS - jaro 2025

21. 02. 2025

Stejně jako v minulých letech jsme i na jaře tohoto roku pro Vás připravili řadu atraktivních školení. Ať už se s WinFASem teprve seznamujete, nebo hledáte způsoby, jak jej využít naplno, jsme přesvědčeni, že si u nás vyberete. Všechna školení se konají prezenčně v naší učebně ve Žďáru nad Sázavou.

Pozor! Nově začínají školení již v první polovině března.

Podrobný seznam školení a přihlášky naleznete na stránkách skoleni.winfas.cz

skoleni jaro 2025 web

Školení DPPO 2025

21. 02. 2025

Nejenom pro uživatele WinFAS také pravidelně pořádáme odborná školení. V březnu můžete navštívit třeba školení Daň z příjmu právnických osob 2025. Toto školení pro Vás připravujeme ve spolupráci s lektorem RNDr. Petrem Beránkem, který je daňovým poradcem již od roku 1994 a jednou z jeho hlavních specializací jsou nestátní neziskové organizace (je člen Metodické sekce neziskových organizací v KDP, člen Metodické rady pro neziskové organizace ve SÚ, konzultace na přípravě nového zákona o účetnictví v oblasti nestátních neziskových organizací). Již řadu let se věnuje přednáškové i publikační činnosti. Je ředitel společnosti ADAR – Agentura daňových rad s.r.o.

Seminář probírá základní oblasti daně z příjmu právnických osob a je zaměřený na aktuální změny a obecně problémové oblasti. Vychází hlavně z praktických poznatků s problémy daňových poplatníků a výsledků kontrol finančními orgány a naznačuje cesty k předcházení těchto problémů.
Součástí semináře je prostor pro řešení konkrétních problémů posluchačů. Určeno účetním a všem těm, kteří sestavují daňové přiznání s.r.o., a.s. a ostatních obchodních společností.

Více informací a přihláška na školení zde.

Využití WinFAS při výuce na střední škole SPŠ Žďár

30. 01. 2025

"Střední průmyslová škola ve Žďáru nad Sázavou již řadu let využívá při výuce ekonomického oboru software WinFAS. Již ve druhém ročníku v rámci předmětu Firemní praxe se studenti seznamují s vystavováním účetních dokladů v programu. Software dále využíváme v předmětech Studentské firmy (vlastní podnikatelské projekty), Daňové zákony a hlavně ve čtvrtém ročníku v předmětu Účetní software. Studenti své získané teoretické znalosti ze všech ekonomicky a účetně zaměřených předmětů zkoušejí aplikovat přímo v softwaru WinFAS."

Ing. Petra Černá
učitel ekonomikcých předmětů
Logo základní bez ramecku

Reference a případové studie
Nahoru