Administrativa a řízení
Pro administrativu

Bezpapírová kancelář (podatelna, schvalování, přísliby, ...)

Příklad 3

Tento příklad řeší kompletní tok dokladu v rámci větší společnosti. Veškerá příchozí pošta je zapisována na sekretariátu do modulu Podatelna. Zde je doplněna o přílohu, napojena na schvalovací schéma a pokud je vyžadováno, také na žádanku / finanční příslib. V případě přijatých faktur s QR kódem navíc pracovník do Podatelny může načíst údaje o závazku pomocí QR čtečky a ušetří si práci s ručním zapisováním dokladu.

Schvalovatel bude zároveň o novém dokladu ke schválení vyrozuměn pomocí e-mailové zprávy. Kdykoliv v průběhu schvalování mohou všichni zainteresovaní pracovníci zjistit aktuální stav řešení požadavku schvalování a mohou si nastavit, aby v případě prodlevy při schvalování byli informováni e-mailem.

Po schválení se doklad automaticky nabídne k importu do modulu Závazky. Při zápisu účetní zkontroluje, zda jsou všechny načtené informace v pořádku a teprve po uložení se doklad nabídne k zaplacení.

Celý proces za sebou nechává snadno čitelnou auditní stopu.

bezpapirova kancelar priklad3 schema

Požadované moduly

 

Reference a případové studie
Nahoru